op dit moment 21434 wensen vervuld 1625 mooie verhalen
Voor donaties:
NL61 RABO 0112 9246 11

5 november 2023

Wat een mooie reis hebben we gehad

Wat een mooie reis hebben we gehad met de Stichting Ambulance Wens. Woensdag 20 september werd ons verteld dat Fred uitbehandeld was van acute leukemie en of hij nog een wens had en die had hij zeker. Fred wilde graag naar ons huis in Spanje om daar zijn ogen te sluiten en toen vond zijn zoon jullie stichting en heeft gelijk gebeld die woensdag voor onze wens en dondermorgen om 10 uur al bericht gekregen dat we maandag 25 september al naar ons huis in Spanje konden, wat geweldig.

Maandag 25 september ‘s morgens vroeg om half zeven stond de ambulance voor de deur, met Jenny als onze verpleegkundige en Bert en Joost als onze chauffeurs, wij hebben eerst even gezellig koffie gedronken en zijn om 7 uur vertrokken. Fred lag heerlijk op bed en ik zat gezellig naast hem met Jenny ertegen over, wat was het gezellig onderweg, Jenny vroeg honderd uit en zo leerden we elkaar gelijk goed kennen. Bij Antwerpen aangekomen was er een gigantische file, we zijn daarom door de stad gereden, hadden we ook nog een sightseeing. Onderweg 3x gestopt voor een plaspauze en we wilden koffie drinken, Fred zijn koffie was altijd te warm, maar dat kwam eigenlijk omdat hij een dikke sigaar wilde roken, Fred heeft altijd gezegd dat als hij uitbehandeld was hij weer sigaren ging roken, Joost wilde verder maar Bert snapte dat en heeft alle ruiten van de ambulance en andere auto’s steeds gewassen, wat hadden we een lol onderweg, het klikte zo geweldig, wij vergeten deze reis zeker nooit. We hebben overnacht in een NH hotel in Perpignan, heerlijk geslapen en na ons gezamenlijke ontbijt zijn we verder gegaan richting Torrevieja. Om een uur of 3 reden we bij de luchthaven van Alicante en de zoon van Fred kwam aan per vliegtuig dus we vroegen waar hij was en het bleek dat hij 4 auto’s voor ons zat. Thuis aangekomen in Torrevieja stond onze schoonzus al klaar om de aankomst te filmen. Het was geweldig om weer thuis te zijn. Fred ging gelijk naar bed en de zoon van Fred ging met Jenny, Bert en Joost even naar het strand dat 500 meter bij ons vandaan is. ‘s Avonds met zijn allen heerlijk op een terras in Torrevieja gegeten met elkaar. Jenny, Bert en Joost hebben bij ons geslapen en na een heerlijk ontbijt zijn ze weer richting Nederland gegaan. Super bedankt Jenny, Bert en Joost voor deze onvergetelijke reis. We zullen jullie nooit vergeten. Bedankt.

Nog één keer...
Het wensen formulier

Als je een wens hebt, vul dan het wensenformulier in en omschrijf de wens zo duidelijk mogelijk.

Wens aanmelden

Stichting Ambulance Wens op Facebook

Facebook Like Volg onze verhalen op Facebook, om zo veel mogelijk mensen met een beperking te kunnen helpen hebben wij jouw steun nodig!

Stichting Ambulance Wens op Twitter

Twitter Lees onze tweets op twitter, en blijft op de hoogte van de nieuwste meldingen!

Stichting Ambulance Wens op LinkedIn

Twitter Volg Ambulance Wens op LinkedIn!

Stichting Ambulance Wens op Instagram

Instagram Volg ons op Instagram en bekijk de laatste fotos!