op dit moment 21350 wensen vervuld 1625 mooie verhalen
NL61 RABO 0112 9246 11

3 september 2018

Wat een concert

Op zondag 22 juli vertelde mijn dochter dat ik opgehaald zou worden. (mocht niet afspreken om op bezoek te gaan of bezoek te ontvangen.) om 10.00 uur was mijn dochter bij mij en ging zich even omkleden en toen kwam het nieuws eruit dat ik door stichting ambulancewens opgehaald zou worden en dat we naar Andre Rieu gingen. Dat was 5 minuten voordat de ambulance voor de deur stond, misschien kunt u begrijpen dat ik echt wel even schrok hoor, maar toen kwamen Truus en Leo binnen en gingen we even kennismaken en koffiedrinken, en toen op pad. Wat een reis op weg naar Maastricht. Halverwege de reis hebben we ergens koffie gedaan. Dat was lekker. Aangekomen bij het v/d Valk hotel, Stein-Urmond in Limburg hebben we ingechecked, spullen voor het overnachten in de hotelkamer gebracht, zo ook het zuurstof apparaat (deze kon mooi in de badkamer aan het stroom aangesloten worden). Ook hebben we bij het hotel ’s avonds heerlijk gegeten. Na het avondeten vervolgden we onze weg naar het “Vrijthof”in Maastricht . Veel wegen richting het Vrijthof waren afgesloten, het was voor Leo nog even zoeken waar de ingang was. Naast het podium eigenlijk, daar gingen de grote schermen open en kon m’n moeder vervoerd worden naar een mooie, voor brancard bestemde plek, wat mooi en wat een uitzicht! Prachtig optreden van de fanfare, de vaandeldrager kwam een hand geven, wat voel je je dan speciaal zeg! Ook een van de tenoren kwam ook een hand geven en wauw ook zo speciaal, (die foto komt boven mijn moeders bed). (zie foto) Wat een concert, echt prachtig, geen woorden meer voor zo speciaal allemaal, hele hartelijke en warme mensen om ons heen. Toen het concert afgelopen was hebben we even de drukte afgewacht, ging Leo de ambulance halen en konden we vertrekken richting hotel. Daar nog wat gedronken en lekker gaan slapen. Overnachting is prima verlopen en daarna hebben we in het hotel nog ontbeten, allemachtig wat ontzettend goed verzorgd! Daarna uitchecken en weer richting huis, was nog wel een hele reis hoor van Limburg naar Noord-Holland. Halverwege de reis om wat te eten en te drinken, ook heerlijk en gezellig allemaal. Bijna thuis aangekomen hebben we op de route nog heerlijke kersen gehaald als traktatie voor Leo en Truus, voor alle goede verzorging! (zij bleven aan onze zijde) Thuis aangekomen kunnen we terugkijken op een ontzettend mooie dag, en avond, een fantastisch optreden van Andre Rieu, en super aardige Truus en Leo die dit mogelijk hebben gemaakt. BEDANKT AMBULANCEWENS.NL EN TRUUS EN LEO DAT JULLIE DIT ALLEMAAL MOGELIJK GEMAAKT HEBBEN. EEN DANKBARE NETTY EN JOLANDA

Nog één keer...
Het wensen formulier

Als je een wens hebt, vul dan het wensenformulier in en omschrijf de wens zo duidelijk mogelijk.

Wens aanmelden

Stichting Ambulance Wens op Facebook

Facebook Like Volg onze verhalen op Facebook, om zo veel mogelijk mensen met een beperking te kunnen helpen hebben wij jouw steun nodig!

Stichting Ambulance Wens op Twitter

Twitter Lees onze tweets op twitter, en blijft op de hoogte van de nieuwste meldingen!

Stichting Ambulance Wens op LinkedIn

Twitter Volg Ambulance Wens op LinkedIn!

Stichting Ambulance Wens op Instagram

Instagram Volg ons op Instagram en bekijk de laatste fotos!